2012. február 25., szombat

TECHNICS SA-AX530 H.M erősítő+házi h.falpár fix! - Jelenlegi ára: 20 000 Ft ?


CSAK SZEMÉLYES ÁTVÉTEL VAN A LAKÁSOMON, NEM POSTÁZOM NEM KÜLDÖM FUTÁRRAL, STB.!!!
Kérdezz mielőtt lecsapod, mert máshol is hirdetem a masinát !!!!
Kérem, a vevőt, hogy 3munkanapon belül vegye fel velem a kapcsolatot!!!!
Ellenkező esetben, ha nem jelentkezik akkor negatívval fogom értékelni és újra meghirdetem a terméket!!!!
TECHNICS SA-AX530 házimozi erősítő némi karcolásokkal, saját távirányítóval magyar kezelési útmutatójával.
A masinán vannak karcok, de ez egyáltalán nem zavaró mert csak erősebb fényben, és csak közelről látható.
A távirányító az trükkös, személyesen mondom a részleteket, DE MŰKÖDIK!!!!! !!!
A hangfal:
Házilag gyártott, burkolásra vár.
Én hozzá jutottam egy gyári hangfal párhoz, így ezt nem szeretném megcsináltatni
Magas:
-ferro-fluidos 50watt 8ohm dom rendszerű >10cm
Közép:
-zárt rendszerű 50watt 8ohm 13, 5cm cserére, vagy javításra szorulnak, mert az egyik a peremnél szakadt.
Mély:
-kevlár, gumiperemes 120wattos 8ohm alumínium, csőre szerelt léghűtéses 20cm
A frekvencia váltó keresztezési méreteit nem tudom megadni csak annyit, hogy gyári Somogyis.
Az előző tulaj elmondása alapján 100wattos erősítővel nagyot ás ahhoz képest, hogy otthon készült, szépen szól.
Én 40-50wattal hajtottam, (nem szét)és nekem is szépen szólt
mélység: 29cm
szélesség: 28cm
magasság: 54cm
Van súlya!!!
Csere nem érdekel, köszönöm!
Az eladás oka: nagyobbra váltás, nem zsákbamacskát árulok!!!
Garancia és visszavásárlás nincs, de személyesen kipróbálható és ha nem tetszik akkor egy semlegessel elbúcsúzunk, békében egymástól!!! : )



Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-02 16:42
. TECHNICS SA-AX530 H.M erősítő+házi h.falpár fix! - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Fontos